۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان:

اثاث کشی در تعطیلات نوروز باید با مجوز پلیس انجام شود

اثاث کشی در تعطیلات نوروز باید با مجوز پلیس انجام شود

زنجان- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اثاث کشی منازل و مغازه‌ها در تعطیلات نوروز باید با هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری‌های محل انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا قدیمی روز شنبه گفت: کسانی که بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به اثاث کشی کنند پلیس در صورت مشاهده از کار آنان جلوگیری می‌کند.

وی، هدف پلیس از این اقدام را تأمین آرامش و امنیت بیشتر شهروندان ذکر و اظهار کرد: با این اقدام از سرقت منازل و مغازه‌ها طی ایام تعطیلات سال نو پیشگیری می‌شود چون اغلب شهروندان در این مدت در مسافرت یا مشغول دید و بازدید هستند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اثاث کشی پس از تکمیل فرم‌های مربوط و تعیین مبدا، مقصد و تأیید نهایی رئیس کلانتری محل امکان پذیر است.

قدیمی با بیان اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می‌کند از مردم خواست در صورتی که قصد اثاث کشی دارند با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین اثاث کشی‌ها بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: وانت بارها نیز بدون مشاهده مجوز قانونی از مبادرت به جا به جایی اثاثیه منازل و مغازه‌ها به جد خودداری کنند در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

کد خبر 5736004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستم وباماهی 2میلیون تومان که ازسازمان تامین اجتماعی میگیرم . شورای عالی کار حالیش نیست . به چه بدبختی زندگی میکنم و اینکه تورم مسکن 1000درصد است وتورم خوراکی ها 500درصداست وقیمت پسته کیلویی 800هزارتومان است