۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

امسال ۲ رویداد بین المللی ورزشی در مازندران برگزار شد

امسال ۲ رویداد بین المللی ورزشی در مازندران برگزار شد

ساری- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در سال جاری دو رویداد بین المللی ورزشی به صورت همزمان در استان برپا شد که تجربه خوبی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان ظهر شنبه در گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی در خط مقدم ورزش مازندران هستند، با بیان اینکه، سال آینده رویداد بسیار مهم بازی‌های آسیایی را داریم، افزود: سال جدید انتخابی المپیک و پارالمپیک را داریم و قطعاً در سال جدید جلسات متعدد با حضور نواب رؤسا را خواهیم داشت.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های نمایندگان مجلس، گفت: باید از ظرفیت نمایندگان برای رفع نیازهای ورزشی مازندران که امروز با آن مواجه است و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به تنهایی توانایی رفع این نیازها را ندارد، استفاده کرد.

عالیشان تاکید کرد: باید از ظرفیت نمایندگان مجلس و سایر مسئولین در جهت پیشرفت ورزش نهایت استفاده را کرد و باید از ظرفیت‌های هیئت‌های استان در مدیریت ملی ورزش و فدراسیون‌ها استفاده کنیم

وی ادامه داد: انتظار از مدیران ملی مازندران و نمایندگان استان این است که از منابع انسانی این خطه در مدیریت ورزش کشور استفاده شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بیان داشت: دو رویداد بین المللی به صورت همزمان در مازندران برگزار کردیم که تجربه بسیار خوبی در استفاده از ظرفیت‌های میزبانی مازندران بود.

عالیشان افزود: جامعه هدف بزرگی در حوزه ورزش و جوانان مازندران داریم و تنها ۳۲۶ پرسنل ورزش و جوانان در کل استان داریم که کار مدیریت فضای ورزش و جوانان را سخت و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امکانات و اعتبارات ورزش و جوانان در مقایسه با سطح مطالبات بسیار ناچیز است.

کد خبر 5736108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha