۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد؛

توزیع ۲۷۰۰ تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان

توزیع ۲۷۰۰ تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی ۲ هزار و ۷۷۲ تن برنج و شکر با هدف تامین تقاضای واقعی و حفظ آرامش در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی روز یکشنبه از صدور مجوز فروش استانی ۲ هزار و ۷۷۲ تن برنج و شکر برای مصارف صنعتی و شهروندان زنجانی با هدف تأمین تقاضای واقعی و حفظ آرامش در ایام پایانی سال خبر داد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۱۸ تن برنج برای ماه بهمن و اسفند اختصاص داده شده است، گفت: ۵۸۲ تن برنج تایلندی «رده ب» در بسته بندی ۱۰ و ۵۰ کیلویی به ترتیب با قیمت ۱۴ و ۱۶ هزار تومان و ۶۳۵ تن برنج هندی «۱۱۲۱» با قیمت ۳۳ هزار تومان برای مشتریان عمومی، عاملین توزیع، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و فروشگاه‌ها در راستای وظایف و مأموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص توزیع می‌شود.

زمانی افزود: ۱۵۵۴ تن شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی ۱۸ هزار تومان و با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

کد خبر 5737024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha