۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۹

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان:

طرح مطالعه نوروزی در مدارس استان سمنان اجرایی می‌شود

طرح مطالعه نوروزی در مدارس استان سمنان اجرایی می‌شود

سمنان- معاون متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به منظور ایجاد فرصت های برابر در راستای برقراری عدالت آموزش طرح مطالعه نوروزی در مدارس استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رشیدی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح ویژه مطالعه نوروزی در مدارس استان خبر داد و تاکید کرد: در این طرح به میزبانی مدارس استان سمنان قرائت خانه‌های نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی با رویکرد اردویی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح با توجه به عدم دسترسی بسیاری از دانش آموزان به فضای مطالعه مناسب در ایام امتحانات و نوروز برگزار می‌شود، افزود: بازه زمانی برگزاری طرح مطالعه نوروزی از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: با توجه به عدم دسترسی بسیاری از دانش آموزان به فضای مطالعه مناسب در ایام امتحانات و نوروز و به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی در راستای برقراری عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش، قرائت خانه نوروزی در مدارس استان سمنان برنامه‌ریزی و تشکیل خواهد شد.

رشیدی هدف از اجرای این برنامه را پشتیبانی و حمایت از دانش آموزان مستعد به خصوص دانش آموزان محروم بر شمرد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های زمانی باقی مانده تا امتحانات و کنکور را در افزایش قبولی کمی و کیفی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم بسیار مهم دانست.

کد خبر 5737156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha