۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

کمبودی برای تامین اقلام اساسی در مازندران نداریم

 کمبودی برای تامین اقلام اساسی در مازندران نداریم

ساری- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کمبودی در تامین اقلام اساسی و تنظیم بازار در استان نداریم و کالاهای مورد نیاز به وفور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عنایتی صبح دوشنبه در حاشیه شانزدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، همکاران جهاد کشاورزی در ستاد و شهرستان‌ها و ادارات وابسته و پیوسته برای کنترل و تنظیم بازار و همچنین رصد و پایش زمین در روزهای تعطیل کشیک هستند و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

وی اظهار کرد: با تمهیداتی که اتخاذ شد کمبودی در تأمین اقلام اساسی و تنظیم بازار نداریم و گوشت مرغ، گوشت گرم قرمز، شکر، سیب و پرتقال به اندازه کافی در انبارها و سردخانه‌های استان ذخیره شده و در اختیار مردم استان قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی مازندران گفت: ۲۷۹ نانوایی کشیک در سراسر استان تا ساعت ۲۳ اقدام به پخت نان می‌کنند و پاسخگوی نیاز شهروندان هستند.

وی بر حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولیدات کشاورزی تاکید کرد و گفت: حافظان زمین هرگونه تغییر کاربری و تعرض به زمین‌های کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند تا به صورت ویژه از تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی استان جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی شود.

کد خبر 5737335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha