۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۲۹

فرماندار گنبدکاووس خبرداد؛

اجرای ۴ مگاپروژه تحول‌آفرین در گلستان

اجرای ۴ مگاپروژه تحول‌آفرین در گلستان

گنبدکاووس- فرماندار گنبدکاووس با اشاره ویژه بینی و اعتبارات منحصر به فرد دولت سیزدهم برای حل مشکلات گلستان، گفت: چهار مگا پروژه تحول‌آفرین در گلستان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه عصر دوشنبه در مراسم جشنواره فرهنگ و توسعه روستا در آق آباد این شهرستان اظهار کرد: در سایه تلاش دولت و استاندار گلستان اتفاقات و تحولات خوبی اتفاق افتاده و یا در حال انجام است که چهار مگا پروژه »احیای خلیج گرگان، پتروشیمی گلستان، منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون و اجرای خط ریلی اینچه برون - گنبد - آزادشهر - شاهرود» از جمله این اقدامات و پیگیری‌ها است.

فرماندار گنبدکاووس افزود: در کنار تلاش‌های دولت و استاندار گلستان برای رفع کمبودها و محرومیت زدایی از استان و گنبدکاووس، در سفر امسال نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان هم مصوبات خوبی برای رفع برخی مسائل و مشکلات روستاهای گنبدکاووس اتخاذ شد.

وی ادامه داد: توجه به اشتغال روستامحور و ایجاد امید و انگیزه در روستاییان از راهبردهای دولت و استاندار گلستان است که در این خصوص اقدامات مؤثر و متعددی را شاهد بوده ایم.

دهرویه اضافه کرد: درسالی که گذشت ۲۴ ظرفیت در ۲۰ روستای این شهرستان شناسایی و مورد تسهیل قرار گرفت.

فرماندار گنبد کاووس گفت: روستاهای گنبدکاووس در بخش‌های گوناگون مزیت‌های خوبی دارند که باید شناسایی و در راستای ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم این مناطق مورد استفاده قرار گیرند.

کد خبر 5737695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha