۶ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۳

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مدیران مازندران بر تحقق شعار محوری سال تمرکز کنند

مدیران مازندران بر تحقق شعار محوری سال تمرکز کنند

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید براینکه مدیران بر تحقق شعار محوری سال تمرکز کنند، خواستار پرهیز از شعارزدگی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح یکشنبه در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی مازندران افزود: رشد تولید و مهار تورم رویکرد محوری دولت در سال جدید است.

این مسئول سیاسی با اشاره به اهمیت شعار سال در توانمند سازی اقتصادی و فرهنگی کشور یادآور شد: در سایه تلاش برای تحقق اهداف شعار محوری سال برجستگی‌های کشور در شرایط تحریمی نمایان خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر قابلیت‌های ممتاز کشورمان در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خاطر نشان کرد: جهش فرصت‌های تعالی بخش در کشور نیازمند اراده و عزم قاطع مردم و مسئولان است.

سلگی از عزم دولت برای تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق شعار محوری سال خبر داد و افزود: با ابلاغ این برنامه مسیر حرکت تحولی به سوی تحقق شعار سال آغاز خواهد شد.

معاون استاندار مازندران لزوم پرهیز از شعار زدگی و توجه به عملگرایی را در این مسیر خاطر نشان کرد و افزود: عزم انقلابی و روحیه جهادی پیش نیاز تحقق شعار محوری امسال است.

وی تصریح کرد: عدالت محوری و توسعه پایدار اساس سیاست‌های دولت سیزدهم در کشور است زیرا در عرصه مدیریتی نمی‌شود و نمی‌توانیم معنا ندارد بلکه می‌توانیم و شدنی است باید مبنای عمل مدیران انقلابی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: خروجی فعالیت‌ها و اقدامات تحولی دستگاه‌های اجرایی باید رضایتمندی و تسهیل امور مردم باشد.

کد خبر 5740644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha