۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۲۸

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

۲۰۰ کیلومتر از جاده سرچم میاندوآب آماده بهره برداری شد

۲۰۰ کیلومتر از جاده سرچم میاندوآب آماده بهره برداری شد

ارومیه - نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰۰ کیلومتر از جاده سرچم در این شهرستان در آینده نزدیک آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عیسی زاده عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: یکی از مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار اجرای جاده سرچم بود که هم اکنون ۲۰۰ کیلومتر از این مسیر در آینده نزدیک افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آن، فاصله استان با مرکز کشور ۲ ساعت کاهش می‌یابد.

مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در استان بویژه در حوزه انتخابیه گفت: سال گذشته با تلاش و پیگیری مجموعه مدیران استان بویژه استاندار آذربایجان غربی، گره‌های چندین ساله در آبادانی مناطق باز شد.

عیسی زاده اضافه کرد: همچنین دانشگاه شهید باکری میاندوآب که قرار بود به بخش خصوصی فروخته شود، با تلاش و پیگیری دوباره در حال راه اندازی است که می‌تواند برای ادامه تحصیل نسل جوان منطقه بسیار امیدوار کننده باشد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر اینها، در زلزله‌های نیمه دوم سال گذشته در خوی، اقدامات بسیار خوب و حتی بی نظیری صورت گرفت که مشابه آن سابقه نداشت البته این موارد باید از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد.

عیسی زاده در خصوص برخی قوانین مصوب کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم گفت: قانون ساماندهی کارکنان دولت همواره با همراهی دولت تدوین شده ولی در برخی موارد اختلاف نظر داریم و در صدد هستیم که نظر شورای نگهبان را تأمین کنیم.

وی یادآور شد: در خصوص قانون خشونت علیه زنان هم که مترقی‌ترین قانون در نوع خود به شمار می‌رود، کار خوبی صورت گرفته که در صحن علنی مجلس بزودی مطرح خواهد شد.

در این جلسه پنج تن از نمایندگان استان شامل سیدسلمان ذاکر و روح الله حضرت پور نمایندگان ارومیه، حسن همتی نماینده تکاب، یعقوب رضازاده نماینده سلماس و انور حبیب زاده نماینده بوکان با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، از تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه مناطق مختلف آذربایجان غربی قدردانی کردند.

کد خبر 5741728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha