۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبرداد؛

کشف انواع کالای قاچاق ۹ میلیاردی در زنجان

کشف انواع کالای قاچاق ۹ میلیاردی در زنجان

زنجان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین بدری گفت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل کالای مظنون به قاچاق با یک دستگاه خودرو سواری پژ و۴۰۵ نقره‌ای رنگ، مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان و مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سلطانیه قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: مأمورین پس از هماهنگی قضائی و پایش مسیر حرکت خودرو و حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در جاده بیجار-زنجان خودرو مذکور را رؤیت که راننده بدون توجه به دستور ایست با آلوده کردن مسیر و پاشیدن میخ سه پایه در سطح جاده و زدن دوزا از محل متواری که پس ار تعقیب و مراقبت در نهایت خودرو در یکی از فرعی‌های منتهی به خط راه آهن متوقف شد.

بدری ادامه داد: با رعایت جوانب احتیاط راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد ۲۸۵ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه، تعداد ۲ هزار و ۲۶۸ عدد مداد آرایشی به همراه ۷۸۸ عدد کرم پوست خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بدری تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش تولید همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

کد خبر 5742150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha