۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه:

هوای کرمانشاه امروز صاف و آفتابی است

هوای کرمانشاه امروز صاف و آفتابی است

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان در روز طبیعت، گفت: هوای کرمانشاه امروز صاف و آفتابی است.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه امروز صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین سرمای هوا طی این مدت نیز تداوم داشته و کمینه دمای هوا در بامداد امروز به طور غالب در مناطق معتدل استان به یک تا سه درجه و در مناطق سردسیر به سه تا ۶ درجه زیر صفر کاهش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط از دوشنبه تا چهارشنبه روند افزایش دما و در بعضی ساعات وزش باد و افزایش ابر مهمترین پدیده‌های قابل ذکر برای جو استان خواهند بود.

دولتشاهی بیان کرد: در بامداد دوشنبه هرچند از سرمای هوا کاسته خواهد شد اما همچنان در برخی نقاط سرد و معتدل شاهد کاهش دما به کمتر از صفر درجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ادامه هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه با تضعیف شرایط پایدار علاوه بر توقف روند افزایشی دما، ابرناکی آسمان و وزش باد، ممکن است در بعضی ساعات روز پنجشنبه شاهد رگبارهای پراکنده‌ای نیز در برخی نقاط استان باشیم.

کد خبر 5744799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha