۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز:

۱۰۹ واحد صنفی متخلف در البرز جریمه شدند

۱۰۹ واحد صنفی متخلف در البرز جریمه شدند

کرج- رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز گفت: اکنون هیچ کمبود کالای اساسی در بازار البرز وجود ندارد و مواد غذایی و کالاهای اساسی به وفور دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سیاهوشی اظهار کرد: اکنون هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در بازار البرز وجود ندارد و مواد غذایی و کالاهای اساسی به وفور دیده می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۴۳۸ واحد صنفی توسط تیم‌های نظارتی متشکل از اتاق اصناف، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و علوم پزشکی در سطح استان وضعیت بازار را رصد کردند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز ادامه داد: تیم نظارت ویژه با دستور دادستان مرکز این استان برای رصد بازار فعال شده که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پرونده ۱۰۹ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف صورت گرفته به دلیل گران‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت ثبت شده است ضمن آنکه کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز، مرغ، روغن، برنج، ماکارونی و امثال آن بیشترین نظارت را به خود اختصاص داده‌اند.

سیاهوشی تصریح کرد: با بازدیدهای صورت گرفته اکنون هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در بازار البرز وجود ندارد و مواد غذایی و کالاهای اساسی به وفور دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی همچنین علاوه بر رصد کالاهای اساسی، کالاهای مورد نیاز شب عید را نیز رصد کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

کد خبر 5745573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      خوب ندارن باید ی جوری پول در بیارن