۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵

مدیرعامل هلال احمر گلستان خبرداد؛

بهره مندی ۳۶ هزار گردشگر نوروزی از خدمات ایمنی هلال احمر گلستان

بهره مندی ۳۶ هزار گردشگر نوروزی از خدمات ایمنی هلال احمر گلستان

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در اجرای طرح نوروزی ۳۶ هزار مسافر از خدمات ایمنی و سلامت پست های نوروزی هلال احمر گلستان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، حدود ۳۶ هزار و ۶۰۰ مسافر از خدمات ایمنی و سلامت پست‌های نوروزی هلال احمر در هفت پست ثابت و ١٢ اکیپ سیار بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این مدت اکیپ‌های سحاب به صورت پیاده و دوچرخه میان مسافران در امکان پرتردد و تفرجگاه‌ها رفتند و خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه دادند، ضمن اینکه استفاده صحیح از طبیعت توصیه مهم جوانان به مسافران بوده است.

وی بیان کرد: جوانان استان سعی کردند در قالب پویش ملی بهرفت مسافران نوروزی را به رعایت ایمنی و احتیاط حین رانندگی تشویق کنند و ۱۴ هزار مسافر به این پویش پیوستند.

غریب آبادی گفت: فضای دوستدار کودک پست‌های بشردوستانه بهانه‌ای برای سرگرمی‌کودکان و ایجاد وقفه کوتاه و استراحت خانواده‌ها حین سفر شد که در این مدت ۱۴ هزار و ۳۱۸ کودک از فضای دوستدار کودک استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اضافه کرد: در مدت اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافران نوروزی پنج هزار مسافر به خیمه‌های نماز پست‌های بشردوستانه استان مراجعه کردند.

کد خبر 5747599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha