۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

توزیع ۱٠ هزار و ۴۵٠ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

توزیع ۱٠ هزار و ۴۵٠ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

یاسوج_ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱٠ هزار و ۴۵٠ بسته معیشتی و غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طی مدت زمان ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ده هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی، افطاری ساده و غذای گرم با اعتبار بیش از ۴۳۸ میلیون تومان با محوریت مراکز نیکوکاری و با مشارکت مردم و خیران نیکوکار، تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مبشری تصریح کرد: همچنین «طرح اطعام مهدوی و اکرام ایتام» از مهمترین برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

مبشری با اشاره به جزئیات طرح اطعام مهدوی، اظهار داشت: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌هایی که توسط این نهاد با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی ایجاد شد، افطاری ساده، بسته معیشتی و غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «حامی یابی ایتام» نیز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهار کرد: ۸ هزار یتیم در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کمک و حمایت خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در حال حاضر هشت هزار یتیم و فرزند محسنین داریم که امیدواریم با استفاده از ظرفیت این ماه مبارک بتوانیم حامیان بیشتری برای آنان جذب کنیم.

کد خبر 5747700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha