۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷

در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین؛

۲۶ هزار کودک تحت حمایت کمیته امداد خوزستان هستند

۲۶ هزار کودک تحت حمایت کمیته امداد خوزستان هستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: کمیته امداد استان ۲۶ هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید هاشمی فرد بعد از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) روز اکرام ایتام و تکریم خیران و سنت حسنه کمک به ایتام و نیازمندان، از راه اندازی پویش «جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین» تحت حمایت کمیته امداد خوزستان خبر داد.

وی افزود: از آنجا که یتیم نوازی و رسیدگی به نیازمندان و محرومان در زندگی ائمه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، کمیته امداد استان خوزستان به مناسبت ولادت امام حسن (ع) پویش جذب حامی ایتام در خوزستان اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: دوستداران برای شرکت در این پویش می‌توانند از فعالیت‌های خیرخواهانه خود همچون حمایت از ایتام، اطعام، نذر قربانی، صدقه، کمک به محرومان نیازمند و کمک به دانش آموزان نیازمند، مشارکت کنند.

هاشمی فرد با بیان اینکه حامیان ایتام و محسنین می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به شماره کارت فرزند معنوی‌شان ماهیانه واریز کنند، ادامه داد: کمیته امداد استان ۲۶ هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایتام و فرزندان طرح محسنین در استان از حمایت‌های ۴۴ هزار حامی نیکوکار بهره مند هستند، افزود: این حامیان در سال گذشته بیش از ۱۶۳ میلیارد تومان در این بخش به ایتام و محسنین کمک کردند.

هاشمی فرد، طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و اضافه کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آنان از جمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

وی گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* می‌توانند واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند یا با مراجعه به ادارات و مراکز نیکوکاری حمایت ایتام تحت کمیته امداد استان را عهده دار و با واریز مستقیم کمک‌های خود به حساب فرزند معنوی خود از ثواب و برکات این عمل خیر بهره مند شوند.

کد خبر 5748362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha