۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

امام جمعه الوند:

کارنامه شورای شهر الوند در دو سال گذشته قابل دفاع نیست

کارنامه شورای شهر الوند در دو سال گذشته قابل دفاع نیست

قزوین- امام جمعه الوند گفت: کارنامه شورای شهر الوند در دو سال گذشته قابل دفاع نیست و متأسفانه اختلاف بین اعضا آسیب جدی به اعتماد مردم نسبت به شورای شهر وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: اگر انسان بتواند برای امام عصر خود کاری کند اما از آن خودداری کند توفیقات بزرگی را از دست داده است.

وی با اشاره به فرارسیدن شب قدر افزود: همان‌گونه که مسجدالحرام کعبه دارد و کعبه قلب حرم است، قلب ماه رمضان هم شب قدر است و حتماً باید تلاش کنیم تا از این فرصت استفاده کنیم.

امام جمعه الوند با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان نظام بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار بر ضرورت تمرکز همت و اراده همه مسئولان و دستگاه‌ها در همه طول سال برای مهار تورم و رشد تولید تاکید کردند.

وی ادامه داد: آمریکاو اسرائیل روز به روز به طرف ضعف و نابودی پیش می‌روند و تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی و حمله به سوریه وشهادت مدافعان حرم، نشان از تلاش‌های بی نتیجه برای بقا کوتاهشان است.

حجت‌الاسلام مهدوی اضافه کرد: به لطف خدا و با وحدت نیروهای مقاومت و حمله موشکی از تمام اطراف اسرائیل آنها در محاصره گروه‌های مقاومت قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به حواشی به وجود آمده در شهر الوند در رابطه با اداره شهر یادآور شد: کارنامه شورای شهر الوند در دو سال گذشته قابل دفاع نیست.

امام جمعه الوند در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه اختلاف بین اعضا آسیب جدی به اعتماد مردم نسبت به شورای شهر وارد کرده است و نمونه بارز آن انتخاب شهردار است که به بحران برای این شهر تبدیل شده است.

کد خبر 5748911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha