۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی:

خرید گندم توسط ۱۷ مرکز در خراسان جنوبی انجام می‌شود

خرید گندم توسط ۱۷ مرکز در خراسان جنوبی انجام می‌شود

بیرجند- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی از خرید گندم کشاورزان توسط ۱۷ مرکز خرید گندم در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم پیشدادیان عصر شنبه در جلسه کارگروه خرید تضمینی گندم استان گفت: در سال جاری ۱۷ مرکز، خرید گندم را از کشاورزان برعهده دارند که از این تعداد دو مرکز مکانیزه در قاین و بیرجند ملکی و ۱۵ مرکز دیگر از آن مباشران خرید گندم است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۷۵ تن گندم از کشاورزان گندم کار استان خریداری شد، اظهار کرد: سال گذشته هزار و ۶۰۹ نفر با سه هزار و شش محموله گندم‌های خود را در استان به مراکز خرید تحویل داده‌اند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی، تصریح کرد: در سال قبل بیشترین میزان خرید گندم در نیمه دوم خرداد با دو هزار و ۵۳۷ تن بوده است که همه گندم خریداری به کارخانه‌های آرد حمل شده است.

پیشدادیان عنوان داشت: سال گذشته بیشترین میزان خرید گندم از شهرستان قائنات با دو هزار و ۳۹۵ تن و کمترین آن از فردوس با ۱۱۳ هزار تن بوده است.

وی گفت: در سال گذشته عوامل خرید گندم از کشاورزان استان بیش از ۹۳ نفر بوده‌اند و در سال جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۷ بعد از ظهر مراکز خرید گندم آماده تحویل گندم توسط کشاورزان خراسان جنوبی است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی افزود: دستورالعمل‌های خرید تضمینی و کیفیت خرید گندم در سال زراعی جاری ابلاغ شده است.

کد خبر 5749807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha