۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۲۵

سرپرست اداره جهاد کشاورزی ملارد خبر داد؛

ناکامی سودجویان در روستای «ارسطو»صفادشت/ ۴۹ بنای غیرمجاز تخریب شد

ناکامی سودجویان در روستای «ارسطو»صفادشت/ ۴۹ بنای غیرمجاز تخریب شد

ملارد- سرپرست اداره جهاد کشاورزی ملارد گفت: با تخریب ۴۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای «ارسطو» در بخش صفادشت بیش از ۱۸ هکتار اراضی به حالت اولیه بازگشت و سودجویان ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید احمدی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران از تخریب بناهای غیرمجاز در بخش صفا دشت خبر داد و گفت: صبح امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه در راستای اجرای دستور رئیس دادگاه بخش صفادشت و به منظور حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، ۴۹ بنای غیرمجاز که قرار بود به ویلای های لاکچری تبدیل شود، تخریب شد.

وی با بیان اینکه، خط قرمزی در این رابطه وجود ندارد و تمام مسئولان ارشد شهرستان به ویژه فرماندار و مسئولان محترم قضائی بر مقابله با چنین ساخت و سازهایی تاکید داشته اند، عنوان داشت: به سودجویان و تعرض کنندگان به زمین‌های زراعی و کشاورزی هشدار می‌دهیم، دوره مماشات با این افراد منفعت طلب به پایان رسیده، هرگونه بنای غیرمجاز در اراضی زارعی و کشاورزی را در ابتدای امر ساخت تخریب خواهیم کرد.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملارد با بیان اینکه نیروهای گشتی جهاد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان حضور دارند، اظهار داشت: مردم شریف شهرستان هرگونه تخلف در زمین‌های اشاره شده را طی تماس با شماره ۱۳۱ حفاظت اراضی کشاورزی در میان بگذارند.

کد خبر 5750970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha