۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶

«روایت آینه» در بیت هنرمندان انقلابی پیشکسوت گلستان برگزار شد

«روایت آینه» در بیت هنرمندان انقلابی پیشکسوت گلستان برگزار شد

گرگان- برنامه «روایت آینه» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس حوزه هنری گلستان در بیت هنرمندان انقلابی پیشکسوت استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه با حضور محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدحسام بنی فاطمه، رئیس حوزه هنری گلستان اولین محفل تجربه نگاری پیشکسوتان عرصه هنر انقلاب استان با عنوان «روایت آینه» در منزل حاج علی سهرابیان و استاد سید ابوالفضل امیرلطیفی برگزار شد.

در دیداری مجزا از استودیو خانه هنر مدرس آواز، جواد زمانی نیا بازدید شد. در این دیدارهای صمیمی که در روز هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، پیشکسوتان تعزیه و موسیقی استان ضمن بیان خاطرات خود، پیشنهاداتی برای رشد و آموزش هنرمندان جوان ارائه کردند.

گفتنی است حوزه هنری استان گلستان در هفته هنر انقلاب اسلامی از ۱۹ تا ۲۷ فروردین با شعار «هنر متعهد به حقیقت» برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده است.

نمایشگاه خوشنویسی با موضوع لیالی قدر و قرآن، نمایشگاه نقاشی آثار هنرمندان با موضوع آزاد، نمایشگاه عکس عفاف و حجاب، دیدار با خانواده‌های شهید هنرمند، مسابقه هنری و فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا، نشست اندیشه ورزی مبانی هنر انقلاب، اجرای تعزیه حضرت علی (ع) و اکران مستند سجده در خون از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

کد خبر 5751693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha