۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تشریح کرد؛

ماجرای تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با پلیس در بخش سرفیروزآباد

ماجرای تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با پلیس در بخش سرفیروزآباد

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماجرای تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با پلیس در بخش سرفیروزآباد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودرو ماکسیما در سه راهی زنگی بخش سرفیروزآباد و مفقودیت راننده آن، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پاسگاه سرفیروزآباد حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (دوشنبه - ۲۱ فروردین) با خودرو سازمانی مشغول گشتزنی در محل وقوع حادثه بودند که به یک دستگاه خودرو پژو پارس با چراغ خاموش مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: زمانی که گشت پلیس برای بررسی موضوع به سمت پژوپارس حرکت کرد، راننده خودرو و سرنشین آن اقدام به فرار نموده و به فرمان‌های ایست و اخطارهای مأموران با استفاده از آژیر و بلندگو نیز توجهی نکردند.

دلیری با بیان اینکه مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح ابتدا اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی برای توقف خودرو متواری کردند، افزود: پس از آن نیز یکی از سرنشینان خودرو پژوپارس به سمت مأموران اقدام به شلیک کرد.

وی گفت: در ادامه این تعقیب و گریز مأموران برای متوقف کردن خودرو متواری، به سمت لاستیک پژوپارس شلیک کردند که با پنچر شدن لاستیک عقب این خودرو، یکی از گلوله‌ها نیز به راننده اصابت و باعث فوت وی شده و سرنشین نیز با استفاده از فرصت پیش آمده و تاریکی هوا اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: پس از توقف خودرو، مأموران در بازرسی‌های انجام گرفته از آن یک قبضه کلت، سه عدد فشنگ، سه عدد پوکه و چهار لیتر بنزین کشف کردند.

دلیری خاطرنشان کرد: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد فرد متوفی دارای سوابق کیفری بوده و با تشکیل پرونده موضوع به صورت تخصصی توسط پلیس در دست بررسی و تحقیق است و نتایج تکمیلی تحقیقات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5751795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha