۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳

معاون استاندار تهران:

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرری اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرری اعلام شد

ری- فرماندار ویژه شهرری از اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید زمانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۲ در شهرری خبر داد و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس برای مسلمانان جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در صحنه، انزجار و نفرت خود را از رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی نشان می‌دهند.

وی با اشاره به وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر نزدیک بودن زمان نابودی و سقوط رژیم صهیونیستی افزود: هر شخص مسلمانی باید با حضور در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی روز جهانی قدس، سهم و نقش خود را برای کمک به سرعت بخشی نابودی اسرائیل غاصب ایفا کند.

زمانی بیان داشت: از همین رو از تمامی شهروندان مؤمن و متدین شهرستان ری دعوت می‌کنیم تا به تبع مشارکت حداکثری آحاد مردم شریف ایران اسلامی، به دفاع از مظلومان فلسطینی به پا خیزند و خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه زمان راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز می‌شود، به تشریح مسیرهای راهپیمایی روز قدس پرداخت و گفت: در بخش مرکزی مسیر از میدان بسیج در مقابل امامزاده عبدالله (ع) آغاز می‌شود و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مصلی نماز جمعه ادامه دارد.

معاون استاندار تهران مسیر بخش خاوران را از مسجد حضرت زهرا (س) به سمت مصلی شهر اعلام و اضافه کرد: در بخش کهریزک نیز مسیر از میدان شهدا به سمت مصلی تعیین شده است. زمانی افزود: در بخش فشافویه مسیر از مسجد امام حسن مجتبی (ع) به سمت مصلی و در خاور شهر نیز از مقابل فاز ۲ به طرف مسجد نبی اکرم (ص) تعیین شده است.

وی مسیر راهپیمایی در بخش قلعه نو را از مقابل ساختمان بخشداری به سمت مسجد اعظم قلعه نو اعلام کرد.

کد خبر 5751872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha