۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۲۱

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

راهپیمایی روز قدس در ۴۵ نقطه استان همدان برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس در ۴۵ نقطه استان همدان برگزار می شود

همدان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و همیشگی مردم استان همدان در ۴۵ نقطه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر همدان ساعت ۱۱ روز جمعه از میدان امام خمینی ره و با اجرای سرود آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسیر حرکت مردم در راهپیمایی روز قدس چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران و در نهایت با تجمع در حسینیه امام خمینی ره همراه با سخنرانی نماینده مردم همدان و فامنین مجلس شورای اسلامی و قرائت بیانیه و برگزاری نماز جماعت به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان به پایان خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه از ایجاد پنج غرفه دانشجویی و کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی برای ارائه محصولات فرهنگی در راستای بصیرت افزایی و اجرای برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی و معرفتی خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه از عموم مردم مؤمن و ولایی استان همدان برای حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس مانند همیشه دعوت کرد افزود: جهت اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه علیه اشتغالگران صهیونیست در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

کد خبر 5752719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha