۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹

استاندار خوزستان:

برنامه‌های فرهنگی در خوزستان واقعی باشد

برنامه‌های فرهنگی در خوزستان واقعی باشد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: در بخش مسائل دینی و اعتقادی در آموزش و پرورش به درستی کار نشده و از این رو برنامه‌های فرهنگی باید واقعی باشد و بر تربیت دانش آموزان اثر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با توجه به اهمیت امتحانات نهایی پایه دوازدهم و اثرگذاری نمره آن در کنکور، امتحانات این پایه باید در نهایت صحت و سلامت برگزار شود که در همین راستا تشکیل کمیته‌های تخصصی و حفاظتی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌هایی همچون دانشگاه در تأمین سالن امتحانات و تجهیزات مورد نیاز با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند، افزود: برای اوقات فراغت دانش آموزان، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری جلسات لازم را برگزار کند و از ایده‌های کارشناسان برای برگزاری برنامه‌های مناسب فرهنگی و علمی استفاده بشود تا شاهد تابستان مفیدی برای دانش آموزان خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: جذب معلم در آموزش و پرورش باید با دقت لازم انجام شود تا دانش آموزان به درستی در مدارس پرورش و تربیت شوند.

وی گفت: در بخش مسائل دینی و اعتقادی در آموزش و پرورش به درستی کار نشده در حالی که باید بیشترین سرمایه گذاری رفتاری و دینی را باید در کودکان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ انجام داد و از این رو برنامه‌های فرهنگی باید واقعی باشد و بر تربیت دانش آموزان اثر گذار باشد.

کد خبر 5752765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • RO ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      به نظرم برای مسئولین هم کلاس دینی بگذارید چون هر چقدر شما با بچه ها دینی کار کنید بعد بچه ها زندگی وعملکرد مسئولین رو ببیند ،کارتون در عمل نتیجه نخواهد داد،بالاخره بچه به بزرگترش نگاه می کنه