۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

امیدبه آینده وتلاش برای ساخت آینده‌ای درخشان مهمترین پیام شهداست

امیدبه آینده وتلاش برای ساخت آینده‌ای درخشان مهمترین پیام شهداست

اراک-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت:مهمترین پیام شهدا امید به آینده و مجاهدت برای ساختن آینده ای درخشان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شهرجردی عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید گمنام در جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: مهمترین دستاورد مجاهدت‌های شهدا امنیت و خلق دستاوردهای عظیم در انقلاب است و امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: وجود شهدای گمنام در جامعه موجب خیر و برکت است و جامعه را نورانی خواهد کرد و امروز که در شب قدر مولای خوبان امیرالمومنین (ع) هستیم عطر شهید گمنام در جامعه پیچیده شده و عطر نورانیت در جامعه و بین مردم موج می‌زند.

وی با بیان اینکه پیام خون مطهر شهید عبودیت خداوند متعال، خدمت خالصانه، گره گشایی از کار و زندگی مردم، دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی است، گفت: جامعه‌ای که در آن عطر بوی شهادت داشته باشد قطعاً مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

امیدبه آینده وتلاش برای ساخت آینده‌ای درخشان مهمترین پیام شهداست

شهرجردی با تأکید بر اینکه وظیفه ما در قبال شهدا و خصوصاً شهدای گمنام بسیار حساس و سنگین است، افزود: باید با تاسی از سیره و وصیت نامه آنها مسیر نورانیت را همواره در جامعه طنین انداز کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: مهمترین پیام شهدا امید به آینده و مجاهدت برای ساختن آینده‌ای درخشان است و به فضل الهی و به برکت خون مطهر شهدا آینده انقلاب اسلامی و ملت ایران درخشان خواهد بود و این ملت قله‌های بلند پیشرفت را طی خواهد کرد.

کد خبر 5752842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha