۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

سرپرست فرمانداری کرج مطرح کرد؛

حضورآگاهانه در راهپیمایی روز قدس راه مقابله با گستاخی صهیونیست‌ها

حضورآگاهانه در راهپیمایی روز قدس راه مقابله با گستاخی صهیونیست‌ها

کرج- سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل در روز قدس است.

کاوه حدادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از عموم شهروندان کرج، اقوام، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت بعمل آورد با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس؛ صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

وی در ادامه افزود: بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و شایسته است مردم عزیزمان در دفاع از آرمان‌های بر حق ملت مظلوم فلسطین همچنان که مصمم هستند پر شور در میدان باشند، به یاری خدا پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است.

حدادپور در پایان افزود: کلیه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و انتظامی آماده ارائه خدمات مناسب به راهپیمایان روز قدس در شهرستان کرج خواهند بود.

کد خبر 5753692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha