۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴

عضو مجلس خبرگان رهبری:

برتری جویی ودنیا طلبی اسرائیل از مهمترین عوامل دشمنی با اسلام است

برتری جویی ودنیا طلبی اسرائیل از مهمترین عوامل دشمنی با اسلام است

اراک- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: برتری جویی، دنیا طلبی و سلطه جویی اسرائیل از جمله مهمترین عوامل دشمنی این رژیم با اسلام و مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مجید تلخابی ظهر جمعه در سخنرانی روز قدس در مصلی اراک اظهار داشت: امروز مردم روزه دار در این حماسه بزرگ شرکت کرده و حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند که جای تشکر دارد.

تلخابی اضافه کرد: روحیه نژاد پرستی و تبعیض نژادی یهود که در عصر کنونی باعث گرفتاری‌های فراوانی در دنیا شده از همان عصر پیامبر اسلامی سرچشمه گرفته و بیش از هزاران سال هنوز آن روحیه حاکم است و می‌توان گفت منشأ پیدایش اسرائیل همین رویه نژادپرستی و برتری جویی آنها بوده است، اینکه خود را برتر می‌دانند از ویژگی‌های شاخص این قوم بوده و این مبانی باعث شده مخالفت آنها با اسلام شده است.

وی با اشاره به اینکه دلیل دیگر دشمنی یهود با اسلام؛ دنیا طلبی یهود است و در قرآن کریم نیز آمده یقیناً قوم یهود حریص‌ترین مردم به زندگی حتی حریص‌تر از مشرکین هستند، افزود: علاقه شدید به دنیا منشأ بسیاری از لغزش‌ها و انحراف‌ها است زیرا سبب غفلت انسان از هدف اصلی آفرینش می‌شود چراکه برای دست یابی به دنیا حاضر هستند به هر کاری دست بزنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دلیل دیگر دشمنی یهود با اسلام و مسلمانان سلطه جویی آنها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و.. است، گفت: دلیل سرمایه گذاری‌های کلان در بیشتر خبرگزاری‌های جهان همان سلطه فرهنگی و اجتماعی صهیونیسم است.

وی ادامه داد: آموزه‌های اعتقادی از نیل تا فرات علت دیگر این دشمنی است؛ یکی از راهبردهای اساسی صهیونیسمی برای تحقق اهداف خویش، آموزه‌های اعتقادی از جمله آنها سرزمین موعود است که حدود ان را از نیل تا فرات می‌دانند؛ دلیل تحمیل این همه جنگ‌ها و توسعه تروریسم به ویژه در خاورمیانه این آموزه اعتقادی است که درک خوب امام راحل از این اعتقاد شوم و تیزهوشی مقام معظم رهبری در زمینه درک این دشمنی برای بشریت و انسان و جهان و منطقه باعث شد اسرائیل را دشمن شماره یک اسلام و بشریت بدانیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: با این دلایل و زمینه‌های بیان شده عجیب نیست که اسرائیل دشمن شماره یک خود را جمهوری اسلامی ایران بداند، صهیونیسم‌ها از هر عاملی که بتواند به مبارزه به ایران و اسلام کمک کند حمایت می‌کنند؛ مقام معظم رهبری فرمودند مشکل مستکبرین با ما مسئله اصل نظام و دفاع از مظلومان عالم است و مخالفت آنها با ایستادگی در مقابل لیبرال دموکراسی غرب و اصل استقلال جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مقاومت و تقویت مقاومت است.

تلخابی بیان کرد: نصرت خدا نزدیک است و بسیار نزدیک تر از آن است که حتی تصور شود.

وی افزود: آنها می‌نویسند تهدید در چند عرصه محسوس است و بحران در ارتش عمیق‌تر می‌شود اما اسرائیل اولویت‌های دیگری دارد، مقام معظم رهبری در هفته گذشته فرمودند که در چند سال گذشته به اسرائیل گفته‌ایم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و الان چند سال آن گذشته اما ما اعتقاد داریم فرمایش مقام معظم رهبری به حق است و یقیناً اینها ۲۰ سال آینده را نخواهند دید.

تلخابی خاطر نشان کرد: قرآن، اسلام و رهبر انقلاب وعده داده‌اند که حکومت رژیم صیونیستی غاصب با امید به نزدیکی ظهور امام زمان نابود خواهد شد.

کد خبر 5754639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha