۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶

مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی:

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج اعزام می‌شوند

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج اعزام می‌شوند

بجنورد - مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی از اعزام هزار و ۲۶۰ زائر به بیت الله الحرام خبر داد و گفت: این تعداد زائر در قالب ۹ کاروان به حج ابراهیمی مشرف می‌شوند.

محمدباقر قاصری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کاروان‌های اعزام حجاج خراسان شمالی اظهار کرد: سهمیه در نظر گرفته شده برای استان خراسان شمالی در مجموع به تعداد هزار و ۲۶۰ زائر است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی، زائران بیت الله الحرام ثبت نام شده تا ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ اعلام کرد و افزود: زائران خراسان شمالی برای حج تمتع در قالب ۹ کاروان از شهرستان‌های مختلف این استان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به جزئیات تعداد کاروان‌های حجاج خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مجموع زائران ثبت نام شده ۳ کاروان از شهرستان بجنورد و شهرستان‌های شیروان، فاروج، اسفراین، مانه و سملقان هر کدام یک کاروان و شهرستان‌های گرمه و جاجرم یک کاروان و شهرستان‌های اسفراین و بام و صفی آباد نیز یک کاروان را به خود اختصاص داده اند.

قاصری از اعزام یک کاروان اهل تسنن از استان خراسان شمالی به حج تمتع خبر داد و گفت: هزینه اعزام هر فرد از استان خراسان شمالی به حج تمتع حدوداً ۱۰۰ میلیون تومان است و به طور متداول ایستگاه پروازی کاروان‌های زائر از خراسان شمالی، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد خواهد بود.

کد خبر 5755298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha