۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

اردوهای سلامت محور دانشجویی برگزار می شود

اردوهای سلامت محور دانشجویی برگزار می شود

مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان از برگزاری اردوهای سلامت محور دانشجویی خبر داد.

دکتر ابراهیم نعیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در سال جدید گفت: تلاش ما در سال جاری این است که تعداد برنامه های پیشگیری محور و تعداد برنامه هایی که توانمندسازی و ارتقای دانشجویان را پیگیری می کند، افزایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به جشنواره سلامت دانشجویان افزود: برگزاری جشنواره سلامت دانشجویان را امسال به صورت بین المللی پیگیری کرده و در داخل و خارج از کشور آن را توسعه خواهیم داد تا بتوانیم فضای پویا و با نشاط را وارد فضای رقابتی دانشجویی کنیم.

مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان یادآورشد : در کنار مواردی که مطرح کردم، مجموعه طرح های دیگری که می تواند کمک کننده باشد، و درآیین نامه جدید دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان پیش بینی شده، «اردوهای سلامت محور» است که این اردوها می توانند کمک کنند تا یک فضای پویا و با نشاط ایجاد شود.

وی افزود: در مجموع می توان گفت کلیه فعالیت هایی که بتواند ما را از حوزه درمان به حوزه پیشگیری سوق دهد اولویت دفتر مشاوره خواهد بود و البته درمان به اندازه ای که لازم و ضرروی باشد، پیگیری می شود ولی اهم برنامه ها، مجموعه اقدامات نوآورانه ای است که در حوزه پیشگیری برای دانشجویان مفید باشد.

کد خبر 5755315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha