۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

یک استان به خاطر زباله در حال نابودی است

یک استان به خاطر زباله در حال نابودی است

رشت- عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یک استان به خاطر زباله در حال نابودی است، گفت: گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تفکیک زباله ارائه نشده و منتظر ارائه گزارش عملکرد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رمضانی ظهر شنبه در هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: مسئله پسماند چالش اصلی رشت است که باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یک استان بخاطر زباله در حال نابود شدن است، افزود: گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تفکیک زباله ارائه نشده و منتظر ارائه گزارش عملکرد در این بخش هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از وضعیت نامناسب پیاده راه‌های این شهر، بیان کرد: بیشتر پیاده راه‌ها و مسیرها چاله و چوله است و وضعیت مناسبی ندارد.

رمضانی خواستار تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری شد و اضافه کرد: فصل بهار و تابستان فرصت مناسبی برای اجرای طرح‌های زیباسازی شهری است.

وی ادامه داد: جلوه رشت از منظر زیباسازی شهری باید تغییر کند.

تاکید بر اجرای کار عمرانی در فصل گرما

«مسعود عباس نژاد» عضو دیگر شورای اسلامی رشت در این نشست اظهار کرد: شهروندان مشکلات و چالش‌های شهری را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند تا بر اساس آن رسیدگی به مشکلات اولویت بندی شود.

وی با تاکید بر لزوم ارائه گزارش سامانه ۱۳۷ شهرداری، افزود: آمارها و تماس‌های دریافتی از ۱۳۷ باید به صورت شفاف گزارش داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پیاده راه فرهنگی رشت نماد و شاخص برای این شهر است، گفت: در ترمیم و اجرای عملیات عمرانی پیاده راه فرهنگی رشت بی سلیقگی صورت گرفته است.

عباس نژاد با تاکید بر اجرای کار عمرانی در فصل گرما، بیان کرد: فصول بهار و تابستان فرصت مناسبی برای اجرای کارهای فنری شهری است و این فرصت نباید از دست برود.

وی با تاکید بر تسریع در روند صدور حکم شهردار رشت، افزود: حضور شهردار روند کارها و پیگیری مصوبات شورا را سرعت می بخشد.

عضو شورای اسلامی رشت از تولید ۱۵۰۰ تن آسفالت در این شهر خبر داد و بیان کرد: با ریل گذاری که شورا در ۲۰ ماه انجام داده آمادگی اجرای ۵ پل در رشت وجود دارد.

کد خبر 5755419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      2 2
      رشت مهم نیست لبنان وفولوستون مهم است
    • امیرحسین IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      4 0
      درحال حاضر شهرداران مناطق مختلف رشت خصوصا منطقه ۳ با هماهنگی با سازندگان محترم خلاف کار مشغول فروش تراکم و طبقات غیر مجاز واز بین بردن زیبایی و آرامش ساکنان منطقه ۳ هستند مدرک هم وجود دارد
    • علی AE ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      3 0
      باسلام. اصفهان در حل مسئله تفکبک زباله موفق بوده است. چرا از تجربیات موجود دراین استان استفاده نمیشود.فقط دارند مشکلات را بصورت مکرر بیان میکنند. انگار همتی برای انجام کار وجود ندارد.
    • واقع بین IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      مسولین گیلان تو خواب هستند
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      استان مازندران و استان گیلان،بخاطر حجم زیاد پسماند و زباله،و پساب‌های فاضلاب ب رودخانه ودریافت و شالیزار،در حال انفجار هستند. مسئولین در خواب ناز و کاغذبازی اداری. آمار سرطان در استان‌های شمالی بسیار بالاست.
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      استان مازندران و استان گیلان،بخاطر حجم زیاد پسماند و زباله،و پساب‌های فاضلاب ب رودخانه ودریافت و شالیزار،در حال انفجار هستند. مسئولین در خواب ناز و کاغذبازی اداری. آمار سرطان در استان‌های شمالی بسیار بالاست.