۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

فرمانده پدافند منطقه غرب:

ارتش امانت‌دار جمهوری اسلامی ایران است

ارتش امانت‌دار جمهوری اسلامی ایران است

همدان- فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور گفت: ارتش زیر پرچم ولایت امانت‌دار جمهوری اسلامی ایران است و خط قرمز ارتش آرامش مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم علی اسدی صبح امروز در آئین گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ارتش را خوب شناخته بودند و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ به فرمان ایشان تشکیل شد تا خدمات صادقانه خود را به کشور ارائه کند، خاطرنشان کرد: مردانی در بدنه این مجموعه سلحشور هستند که بعد از رشادت‌ها ۴۸ هزار شهید را تقدیم وطن کردند.

وی با بیان اینکه ارتش انقلابی ایران انقلابی‌تر، مومن‌تر و خالص‌تر است و مشت گره‌کرده‌ای است در مقابل هر متجاوز، ادامه داد: امروز ارتش در قطعه‌سازی هم مبتکر و سازنده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور گفت: ارتش زیر پرچم ولایت امانت‌دار جمهوری اسلامی است و خط قرمز ارتش آرامش مردم است و در تمام صحنه‌ها از جمله بلایای طبیعی، سیل و زلزله سینه سپر کرده، ضمن اینکه اجازه نمی‌دهد کسی به خاک مقدس ایران تجاوز کند.

وی گفت: بعد از جنگ، ارتش با استفاده از ابتکار و خلاقیت تجهیزات را به‌روز کرد و نتیجه آن ایجاد شهرک‌های پدافندی و … بود ضمن اینکه امروز ارتش محکم و استوار پاسخگوی تهدیدات دشمن است و بصیرت کامل دارد.

اسدی در پایان با اشاره به اینکه تمام شهدا بر یک موضوع تاکید کردند و آن هم اینکه حجاب بانوان امیدبخش و پشتوانه است و باید از برنامه‌های دشمن آگاه بود؛ افزود: امیدواریم خواهران گرانقدر این موضوع مهم را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 5758034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha