۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

اقامه سنت های الهی مهمترین وظیفه نیروهای مسلح است

اقامه سنت های الهی مهمترین وظیفه نیروهای مسلح است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقامه سنت های الهی در بخش های مختلف مهمترین وظیفه نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر دوشنبه در همایش استانی روز ارتش در محل موزه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی همواره پشتیبان انقلاب و مردم است و همواره عزت آفرین بوده و برای مردم و کشور افتخار آفریده و در تاریخ ماندگار شده است.

امام جمعه اراک افزود: کارنامه ارتش همواره درخشان و مملو از حماسه است و حضور مقتدرانه ارتش در صحنه‌های مختلف کارآمدی و تخصص این نیروی مقتدر را به اثبات رسانده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طول سال‌های انقلاب همواره با هوشمندی و درایت‌های حکیمانه و عالمان همچون سدی در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بوده‌اند، گفت: پیشرفت و سربلندی کشور در گرو پیروی و تبعیت از بیانات رهبری است.

وی تاکید کرد: ولایت فقیه و انتخاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان رهبری انقلاب یک نعمت بزرگ الهی بود و باید همواره قدرشناس این سرمایه ارزشمند باشیم.

دری نجف آبادی افزود: خودکفایی و توانمندی در صنایع دفاعی و بخش‌های مختلف صنعت دفاعی و نظامی به برکت حضور جوانان غیرتمند و متخصص ایرانی رقم خورده و الگویی برای سایر بخش‌های کشور است.

اقامه سنت های الهی مهمترین وظیفه نیروهای مسلح است

وی با تاکید بر اینکه اقتدار کشور به برکت حضور مجاهدانه نیروهای مسلح در همه صحنه‌ها است، گفت: عقب نشینی‌های دشمنان و خنثی شدن توطئه‌ها و نقشه‌های پلید آنان به برکت اقتدار نیروهای مسلح است و روز به روز باید اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح تقویت شود.

امام جمعه اراک افزود: رژیم صهیونیستی که آرزوی متوهمانه نیل تا فرات داشت و کارنامه‌ای ننگین در طول تاریخ دارد امروز به برکت جبهه مقاومت در اوج درماندگی و دچار از هم پاشیدگی در درون است و روزهای عمر ننگین خود را سپری می‌کند.

وی ادامه داد: مهمترین بعد اقتدار جمهوری اسلامی ایران قدرت روز افزون نیروهای مسلح بوده و این یک دستور قرآنی است که همواره باید آمادگی و استعداد نیروهای نظامی رو در برابر دشمنان حفظ کرد و صد در صد هوشیار بود و جمهوری اسلامی ایران امروز هیچ تعارفی با دشمنان ندارد و در برابر هرگونه تجاوز قاطعانه عمل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: غربی‌ها و مزدوران آنها خواب‌های باطلی برای ملت ایران دیده بودند که به برکت بصیرت و هوشیاری مردم توطئه‌های آنها خنثی شد و ملت ایران هرگز به بیگانگان اعتماد نخواهند کرد.

وی بیان کرد: سرنخ و عامل همه جنایت‌ها و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم علیه ایران و منطقه اسلامی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه حجاب و عفاف افتخار بانوان ایرانی است و بیش از ۷۰ سال بانوان ایرانی زیر بار بی حجابی و نقشه‌های شوم علیه حجاب نرفته‌اند، گفت: در این جنگ شناختی که دشمن با شعارهای توخالی به دنبال فریب بانوان است بانوان همواره هوشیار عمل کردند.

وی تاکید کرد: اقامه سنت‌های الهی مهمترین وظیفه نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف است و یکی از مهمترین آن زیر بار تسلیم و فشار دشمنان نرفتن است و نیروهای مسلح باید مقتدرانه همچون گذشته از عزت، شرف، سربلندی و اقتدار کشور دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح خود را برای فتح خرمشهرهای آینده آماده کنند و خلاء ها را به خوبی بشناسند و آنها را جبران کنند و اجازه ندهند دشمنان از نقاط ضعف سو استفاده کنند.

کد خبر 5758277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha