۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲

رییس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد؛

برگزاری جشنواره عفاف و حجاب در شهرستان تویسرکان

برگزاری جشنواره عفاف و حجاب در شهرستان تویسرکان

همدان-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: جشنواره عفاف و حجاب با معرفی الگوها، افراد و طرح های موفق در شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: برگزاری مسابقات کتاب خوانی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری رویداد ایده پردازی عفاف و حجاب با هدف آموزش حل مسأله، طرح نویسی، ارائه راهکارهای ترویجی و جمع آوری طرح‌های بومی فرهنگی عملیاتی در این حوزه از اهم برنامه‌های است که در حیطه عفاف و حجاب در این شهرستان انجام خواهد شد.

وی از برگزاری ورک شاپ و کارگاه طراحی پوستر با موضوع عفاف و حجاب با حضور هنرمندان شهرستانی و استانی خبر داد و متذکر شد: حمایت از برگزاری جشن بزرگ ماهدُخت ۲ در ایام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور باشکوه دختران نوجوان تویسرکانی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان تویسرکان یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر با هدف آموزش کنشگر متخصص در این زمینه، برگزاری مسابقه سرود با موضوع عفاف و حجاب در سطح منطقه جنوب استان همدان، برگزاری میزگرد، پاتوق و نشست‌های علمی و ترویجی عفاف و حجاب با حضور دانشجویان، فعالان فرهنگی، معلمان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و برگزاری مسابقات قرآنی با موضوع آیات حیا و عفاف در سطح استان از دیگر برنامه‌ها در این شهرستان است.

حجت الاسلام جامه بزرگ از تبلیغ میدانی حجاب با راه اندازی پاتوق‌ها و نمایشگاه‌های موقت در سطح شهر با هدف تبیین چرایی و اهمیت عفاف و حجاب نام برد و افزود: برگزاری کارگاه‌های گفتگو محور گفتمان دینی با موضوع حیا، عفاف و حجاب در سطح مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش، تجلیل از بانوان کارمند منتخب در جشنواره عفاف و حجاب شهرستان، تجلیل و تکریم از آرایشگران منتخب در جشنواره عفاف و حجاب و تقویت مجموعه رفیقانه و حمایت و برگزاری اردوهای تربیتی دخترانه با هدف تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه خواهد بود.

وی یادآور شد: تولید محتوای رسانه‌ای و برگزاری مسابقات و پویش‌های مجازی با موضوع عفاف و حجاب و پیشنهاد برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان از دیگر برنامه‌های است که در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام جامه بزرگ در ادامه از اهداف برگزاری جشنواره عفاف و حجاب نام برد و تشریح کرد: این جشنواره با هدف معرفی الگوها، افراد و طرح‌های موفق در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که از طریق فراخوان یا با بررسی تیم رصد و پایش جشنواره برگزیده شده‌اند برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از بخش فرهنگی و تشکیل کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای تخصصی در طول مدت برگزاری جشنواره با حضور اقشار مختلف خبر داد و مطرح کرد: بخش علمی جشنواره شامل برگزاری مسابقه مقاله نویسی و پژوهش‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب و همچنین رونمایی و تقدیر از آثار برگزیده ارسال شده به جشنواره است.

حجت الاسلام جامعه بزرگ در پایان از بخش رسانه، که شامل برگزاری پویش‌های مجازی و حضوری مرتبط با این حوزه است نام برد.

کد خبر 5759662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha