۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۹

تازه‌ترین تحولات کرانه باختری؛

مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به «طولکرم»+ فیلم

مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به «طولکرم»+ فیلم

همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در شرق «طولکرم» در شمال کرانه باختری، دو شهروند فلسطینی بر اثر اصابت گلوله این نظامیان زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، دو فلسطینی که بامداد امروز پنج شنبه به ضرب گلوله جنگی نظامیان اشغالگر زخمی شده بودند، به بیمارستان طولکرم منتقل شدند.

پس از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم، درگیری‌های شدیدی میان مبارزان مقاومت فلسطین و این نظامیان اتفاق افتاد.

منابع محلی گفتند که رزمندگان مقاومت فلسطین همزمان با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس، آنها را با گلوله‌های جنگی هدف قرار دادند که اشغالگران را مجبور به درخواست کمک نظامی بیشتر کرد.

همین منابع گزارش دادند که نظامیان اشغالگر «حازم قرعاوی» فرزند «فتحی قرعاوی» نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین را پس از هجوم به منزل وی در اردوگاه نور شمس دستگیر کردند و به منازل و خودروهای فلسطینیان خسارت وارد کردند.

شایان ذکر است که مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه فلسطینیان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ اقدام مقاومتی را در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست انجام داد که شامل ۴ عملیات تیراندازی، پرتاب کوکتل مولوتف و ترقه و آسیب رساندن به خودروهای نظامی آنها بود.

کد خبر 5759872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha