۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

امام جمعه شهرکرد:

تنش‌زدایی در روابط بین‌الملل در دستور کار دولت قرار دارد

تنش‌زدایی در روابط بین‌الملل در دستور کار دولت قرار دارد

شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: تنش‌زدایی در روابط بین‌الملل در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی یکی از نیروهای توانمند نظامی در کشور محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: پنجم اردیبهشت نیروهای نظامی آمریکا قصد حمله به کشور ایران را داشتند، اما در صحرای طبس با طوفان شن روبرو شدند و شکست مفتضحانه‌ای خوردند، عنایت خداوند همواره شامل این انقلاب شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از راهبردهای جدی دشمن یاس‌آفرینی است و همه باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند، مسئولان با عمل و گزارشات عملی امیدآفرین در جامعه را افزایش دهند.

نکونام یادآور شد: کشور آرام آرام به سمت فضای انتخاباتی پایان سال در حال حرکت بوده و گفت‌وگوهای انتخاباتی ذهن‌ها را درگیر کرده است، مسائلی مانند امنیت انتخابات، انتخابات سالم، فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری و رقابت سالم کاندیداها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تنش‌زدایی در روابط بین‌الملل در دستور کار دولت قرار دارد، خوشبختانه تا کنون نتایج خوبی نیز به دنبال داشت، سیاست همیشگی نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با کشورهای جهان بود، اما برخی دولت‌ها باتوجه به نگاه سیاسی این ارتباط را محدود به غرب می‌کردند و سردمداران این کشورها با ایران دشمنی داشتند و تلاش‌ها به ثمر نمی‌نشست و دچار خسارت می‌شدیم.

نکونام در بخش دیگر از صحبت‌های خود به مشکلات رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و اذعان داشت: دولت به موقع وارد شد و تا حدودی مشکلات برطرف شد، دولت باید مراقب باشد تا با عملکرد صحیح بهانه دست دشمن ندهند، این مشکل باید عبرت مسئولان شود.

وی یادآور شد: دولت تغییراتی را در بدنه مدیریتی کشور شروع کرده که این کار لازم و بسیار خوب است تا یک مجموعه جهادی، همراه و هم‌افزا بتواند اهداف و منویات دولت را دنبال کند، مردم از دولت انتظار دارند و می‌خواهند تحقق وعده‌های دولت را در میدان ببینند.

کد خبر 5760686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha