۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان:

۲۰ حلقه چاه آب شرب در نیمه اول سال در گلستان افتتاح می شوند

۲۰ حلقه چاه آب شرب در نیمه اول سال در گلستان افتتاح می شوند

گرگان- مدیر عامل شرکت اب منطقه‌ای گلستان گفت: تا پایان تابستان ۲۰ حلقه چاه آب شرب و ۲۱ هزار مترمکعب مخزن آماده اتصال به شبکه توزیع آب آشامیدنی گلستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن حسینی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای تابستان امسال، ۲۰ حلقه چاه به علاوه پنج مخزن به ظرفیت ۲۱ هزار مترمکعب و ۱۸ کیلومتر خطوط انتقال در حال انجام است که بخشی از موارد در فروردین به اتمام رسیده و بقیه موارد هم در ماه‌های بعدی به نتیجه می‌رسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان افزود: چهار مخزن در گرگان شامل یک مخزن ۱۰ هزار و دو مخزن پنج هزار و یک مخزن دو هزار متر مکعبی هم تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی گفت: سال گذشته با اجرای طرح‌های اضطراری تأمین آب در استان توسط شرکت آب منطقه‌ای، ۱۷ حلقه چاه، دو مخزن به ظرفیت ۲۲ هزار متر مکعب و ۲۰ کیلومتر خطوط انتقال در ابعاد مختلف انجام و خوشبختانه بخشی از مشکلات شرب حل شد.

حسینی گفت: تخصیص باقی مانده اعتبارات شرکت آب منطقه‌ای و اب و فاضلاب گلستان نقش بسزایی در تسریع و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: در سال آبی جاری تا پایان اسفندماه، مقدار بارندگی تجمعی در گلستان ۱۸۴ میلی متر ثبت شده که نسبت به آمار بلندمدت، ۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کد خبر 5760722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha