۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله:

ایران برای آینده ای روشن نیازمند ۳ مولفه است

ایران برای آینده ای روشن نیازمند ۳ مولفه است

شیراز- جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای دستیابی به آینده ای روشن باید نسبت به بیان توسعه یافتگی، موفقیت ها و مطالبه از مدیران اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین نجات پیش از ظهر دوشنبه در نشست حلقه‌های میانی، پیشران حکمرانی مردمی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته بیان خط رشد و توسعه یافتگی کشور از طریق رسانه‌ها بوده این در حالی است که اخبار افول آمریکا نیز باید از همین طریق در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: نباید موفقیت‌هایی که در عرصه‌های ملی، علمی و پژوهشی و … به دست آمده را کوچک نشان دهیم زیرا بسیاری از کشورهای جهان برای دستیابی به توسعه یافتگی حاضر هستند دانشمندان ایران را ترغیب به مهاجرت کنند.

نجات در ادامه تصریح کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکایی مدعی حمایت از حقوق بشر هستند اما همین کشورها اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر در عرصه‌های جهانی اند.

نجات تاکید کرد: مطالبه گری از مدیران، ارتباط با نسل جوان و اقناع سازی آنان و ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات اجتماعی توسط مردم از نکات کلیدی است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید داشته اند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله افزود: با نگاهی به تاریخ درخواهیم یافت که ملت ایران همواره پس از بحران‌های مختلف نه تنها قوی‌تر شده بلکه با اتحاد بیشتری نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام می‌کنند این در حالی است که مشکلاتی در حوزه اقتصاد کشور وجود دارد البته برای برطرف شدن آن نیز اقداماتی صورت گرفته با این حال باید با نگاه بلند مدت نسبت به برطرف شدن مشکلات امیدوار بود.

نجات در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مشکلات اجتماعی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مشکلات نظام بانکی، تولید بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تورم، بازار مسکن از جمله اولویت‌هایی در کشور برشمرده که باید مدیران نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنند.

گفتنی است نشست اندیشه‌ورزی تخصصی «حلقه های میانی، پیشران حکمرانی مردمی» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، استانداری فارس و دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی در فارس برگزار شد.

کد خبر 5762151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha