۶ آبان ۱۳۸۶، ۱۴:۰۸

بهرام عظیمی در گفتگو با مهر:

شخصیت‌های انیمیشن‌های بهینه‌سازی تغییر می‌کنند

بهرام عظیمی از تغییر شخصیت‌های انیمیشن‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت که در یکسال گذشته از تلویزیون پخش می‌شود، ‌خبر داد.

خالق شخصیت‌های انیمیشن‌های آموزشی بهینه‌سازی به خبرنگار مهر گفت: "کاراکترهای اصلی این انیمیشن دو خانواده جدید هستند که یکی از آنها پنج شخصیت دارد شامل گلی‌خانم مادر و چهار پسر به نام آرمین، آرین، آرمان و آبتین که هر کدام شغل و خصوصیات اخلاقی خاص دارند. پسران این خانواده 25 تا 45 ساله و مجرد هستند و گلی خانم برای آنها دنبال همسر می‌گردد."

عظیمی در ادامه افزود: "شخصیت‌های دیگر این کارتون همسایه این خانواده به نام دکتر جمشید سالم است که شغل گچکاری داشته و دختری به نام باران هم دارد. این دو خانواده مبحث 19 مقررات ملی ساختمان و تبصره 13 با موضوع سوخت و استفاده از وسایل نقلیه عمومی را برای مخاطب بیان می‌کنند."

این هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست با بیان اینکه انیمیشن ها به سفارش سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ساخته می شود، گفت: "ریتم کارتون طرح شده، اکشن کار بیشتر از گذشته است و دوبلورهای کارتون نیز تغییر کرده اند و کار صداگذاری در انجمن گویندگان جوان انجام می شود."

وی در پایان گفت: "کارگردان این مجموعه حمید علیخانی است و طراح کاراکتر و نویسنده خودم هستم، مجری طرح نیز موسسه نسل اندیشه سبز است. تیزرهایی که از این انیمیشن پخش می شود با دفعات قبل متفاوت است و با یک فیلم ترسناک آغاز و به زودی از شبکه‌های سیما پخش می شود."

کد خبر 576293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha