۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه فسا منصوب شد

سرپرست دانشگاه فسا منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، سرپرست دانشگاه فسا را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر عبدالرسول زارعی را به عنوان سرپرست دانشگاه فسا منصوب کرد.

زلفی‌گل در این حکم آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی آن مجتمع آموزش عالی از جمله ظرفیت‌ عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به‌کار گیرید.

با توجه به حضور وزیر علوم در سفر استانی لرستان، دکتر محمد سلیمانی، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه حکم انتصاب دکتر زارعی را اعطا کرد.

عبدالرسول زارعی(زاده فسا_۱۳۶۲) دانش‌آموخته دانشگاه تهران در رشته مهندسی منابع طبیعی با گرایش بیابان زدایی است که با مرتبه علمی دانشیار عضو هیئت علمی دانشگاه فسا است. وی بیش از یکصد مقاله علمی پژوهشی در نشریات ملی و بین‌المللی دارد و در سال ۲۰۲۲ نیز جزو دانشمندان دو درصد برتر جهان بوده است. همچنین ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه فسا و مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از این دکتر امین الله بها الدینی سرپرستی این دانشگاه را عهده‌دار بود که استعفای مکتوب خود را تقدیم وزیر کرد و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز ضمن موافقت با آن، در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های وی در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5762955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha