۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵

امروز صورت گرفت؛

رقابت ۹۴ نفر در مسابقات سراسری قرآن ویژه اعضای داوطلب هلال احمر

رقابت ۹۴ نفر در مسابقات سراسری قرآن ویژه اعضای داوطلب هلال احمر

بیرجند- مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از رقابت ۹۴ نفر در مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان و اعضای داوطلب هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد درویشی صبح چهارشنبه در حاشیه مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی، بیان کرد: تقویت روحیه معنوی در راستای اجرای اهداف بشردوستانه و ترویج فرهنگ صلح و نوع دوستی با تکیه بر مفاهیم الهی و متعالی قرآن کریم از اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ غنی قرآنی و نهج‌البلاغه، شناسایی و تکریم چهره‌های قرآنی و لبیک به منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه ۹۴ نفر شامل ۴۹ خواهر و ۴۵ برادر در این مسابقات به رقابت پرداختند، اظهار کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات اوایل خرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات با شعار «خدمت، صلح و دوستی» برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در بخش‌های قرائت، حفظ، احکام، نهج البلاغه و تفسیر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بنا به گفته مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ در نهایت از هر رشته یک نفر جهت شرکت در مسابقات کشوری به دبیرخانه مسابقات اعلام می‌شود.

کد خبر 5763977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha