۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

یورش صهیونیست‌ها به مصلای «باب‌الرحمه» برای چهارمین روز متوالی

یورش صهیونیست‌ها به مصلای «باب‌الرحمه» برای چهارمین روز متوالی

همزمان با برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی برای توطئه ضد مصلای باب الرحمه در مسجدالاقصی، نظامیان اشغالگر برای چهارمین روز متوالی به این مصلا یورش بودند و تأسیسات برق آن را تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی به مصلای «باب الرحمه» در مسجدالاقصی یورش بردند و مناطق اطراف آن را بازرسی و تفتیش کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان اشغالگر امروز چهارشنبه به مصلای باب الرحمه در مسجدالاقصی یورش بردند و مدارک شناسایی حاضران در آن را ضبط کردند.

گفتنی است که صهیونیست‌ها روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز با یورش به مصلای باب الرحمه، سیم‌ها و تأسیسات برق داخل آن را قطع و تخریب کردند.

این خبر در حالی است که کمیته اسلامی - مسیحی حمایت از قدس اشغالی و اماکن مقدس، درباره توطئه رژیم صهیونیستی و اجرای آن از طریق «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم برای سیطره بر مصلای باب الرحمه و تبدیل آن به کنیسه به منظور تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هشدار داد.

این کمیته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همه نشانه‌ها تأیید می‌کند که قسمت شرقی مسجد الاقصی از مصلای «باب الرحمه» در شمال تا مصلای «المروانی» در جنوب این مسجد در چارچوب طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

کمیته حمایت از قدس و مقدسات، به رژیم صهیونیستی درباره خطرات و عواقب اجرای این توطئه و انفجار بی سابقه اوضاع در صورت اجرای آن هشدار داد.

کد خبر 5764112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha