۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۴

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

شهر جدید مهستان حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارد

شهر جدید مهستان حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارد

ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با گلایه از کمبود امکانات درمانی در شهرستان‌های غرب البرز گفت: شهر جدید مهستان حتی یک تخت بیمارستانی ندارد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گلایه از کمبود امکانات درمانی در شهرستان‌های غرب البرز اظهار کرد: شهر جدید مهستان حتی یک تخت بیمارستانی ندارد.

وی بیان کرد: شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد و چهارباغ در زمره شهرستان‌های سبز قرار گرفتند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس افزود: به رغم پیگیری‌ها و با وجود جمعیت ۶۵ درصد زیر پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان‌های غرب استان البرز لازم است تدابیر جدی برای راه اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی نیز دراین منطقه صورت گیرد.

وی وجود لکه‌های صنعتی را از دیگر مشکلات شهرستان‌های غرب استان البرز برشمرد و ادامه داد: نواحی صنعتی در چهارباغ و ساوجبلاغ به عنوان لکه‌های صنعتی مطرح هستند که باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند.

حدادی گفت: اکنون تمام روستاهای شهرستان ساوجبلاغ به جز یک روستا از نعمت گاز برخوردار شده و شهرستان‌های نظرآباد و چهارباغ در زمره شهرستان‌های سبز قرار گرفتند.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درصدد هستیم طرح گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان طالقان نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال انجام شود.

وی تاکید کرد: خط تغذیه تقلیل گاز بویین زهرا به کرج نیز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در دست پیگیری است و با این خط تغذیه شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ دیگر مشکلی در بحث گاز شهری نخواهند داشت.

کد خبر 5764568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha