۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳

با هک سیستم‌های ذخیره اطلاعات؛

هکرها اطلاعات مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند

هکرها اطلاعات مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند

یک گروه هکری با هک سیستم ذخیره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اطلاعات حساس و مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب ۴۸، هکرها بعد از هک حساب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فیسبوک اطلاعات مربوط به ده‌ها هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که گروه «پسرهای زرنگ» اطلاعات هک شده متعلق به ۲۰۰ هزار کاربر از جمله اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به کارت‌های شناسایی را منتشر کردند.

رسانه‌های مذکور گزارش دادند که این اطلاعات حساس را پس از تسلط بر سرورهای دانشکده «آینده» اسرائیل در شب گذشته منتشر کردند. حملات سایبری شبکه دانشکده‌های آموزشی افتتاح شده در سال ۱۹۹۰ را نیز هدف قرار داده که شامل ۷ دانشکده آموزش فنی و حرفه‌ای و ۴ مدرسه مهندسی در قدس، تل آویو، بئر السبع، حیفا و دیگر شهرهای اراضی اشغالی می‌شود.

منابع عبری زبان روز چهارشنبه اعلام کردند که یک گروه هکری حساب فیس‌بوک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده و یادداشت‌هایی را به زبان فارسی در آن منتشر کردند.

در همین رابطه، کانال ۷ تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد که در پی هک شدن حساب فیس‌بوک بنیامین نتانیاهو، قطعه‌ای با متنی به زبان بنگلادشی و صدای قرائت قرآن در صفحه او پخش شد.

گروه هکری «آنانیموس سودان» نیز روز سه شنبه ۱۵ وبگاه مهم اسرائیلی را هدف حمله سایبری خود قرار داد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت در این خصوص اعلام کرد که این گروه پس از تهدیدات پیشین و هک سایت موساد و بیمه رژیم صهیونیستی، ۱۵ سایت مهم اسرائیلی را هک کرده است.

کد خبر 5765017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha