۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

بخشدار آسارا خبر داد؛

برخورد قانونی با هرگونه هنجارشکنی در باغ لاله‌های آسارا ‌

برخورد قانونی با هرگونه هنجارشکنی در باغ لاله‌های آسارا ‌

کرج- بخشدار آسارا گفت: با هر گونه ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت موازین قانونی و شرعی در جشنواره گردشگری لاله‌های بخش آسارا برخورد قانونی می‌شود.

سجاد خدری در پی انتشار کلیپی قبل از افتتاحیه رسمی جشنواره لاله‌های بخش آسارا که بدون هماهنگی عوامل برگزاری تهیه و در فضای مجازی پخش شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این رابطه توضیحاتی را ارائه داد.

وی گفت: گزارش تخلفات به مبادی ذیربط داده شده است و با هر گونه ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت موازین قانونی و شرعی در جشنواره گردشگری لاله‌های بخش آسارا برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: بخش خصوصی مجری برگزاری جشنواره لاله‌ها در بخش آسارا است و پیش از برگزاری جشنواره نیز متعهد به رعایت هنجارها بوده است.

بخشدار آسارا هرگونه بی مبالاتی و زیرپا گذاشتن الگوهای موازین قانونی و شرعی را در این مرکز گردشگری غیرقابل اغماض دانست و افزود: تذکر جدی به متولیان امر داده و اخطارهای لازم نیز صادر شده است.

وی گفت: در صورت تکرار، با عوامل برگزاری این رویداد برابر قانون برخورد می‌شود.

خدری متذکر شد: این کلیپ قبل از افتتاحیه رسمی و بدون هماهنگی عوامل برگزاری تهیه شده که تخلف و سوءاستفاده این فعال فضای مجازی از طریق مجری جشنواره و مبادی قانونی در جریان پیگیری قرار دارد.

کد خبر 5765603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدعلی حسن زاد IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 0
      سلام علیکم مرحمت بفرمائید از خانمهای با حجاب برتر بطور نامحسوس در برابر ماده سگان مزدوری که مزاحم ایشان میشوند و توهین و تحدید کرده و فیلم تهیه میکنند و برای اربابان رسانه اسقاطیلی میفرستند، محافظت کنید تا نکشتند و بی حیایی نکردند...