۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

خطیب جمعه خیرآباد:

معلمان در جهاد تبیین و تقویت باورهای دینی نقش بسزایی دارند

معلمان در جهاد تبیین و تقویت باورهای دینی نقش بسزایی دارند

ورامین- خطیب جمعه خیرآباد گفت: معلمان می‌توانند با سعی و تلاش خود آینده نظام را بیمه کنند از طرف دیگر معلمان می‌توانند در جهاد تبیین و تقویت باورهای دینی نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خیرآباد ضمن اشاره به ترور و سو قصد به آیت الله سلیمانی که منجر به شهادت وی شد، بیان کرد: از خداوند برای ایشان علو درجات را مسئلت می‌نمایم، وی سال‌ها در سنگر مقدس نمازجمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان‌های مختلف خدمت کرد، خداوند این خدمت‌ها را از وی قبول بفرماید.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله مطهری و هفته معلم قرار داریم، گفت: به روح پر فتوح این عالم عامل درود می‌فرستیم و از خداوند برای وی طلب علو درجات را دارم، هفته معلم را هم خدمت همه فرهنگیان و افسران جنگ نرم تبریک عرض می‌نمایم.

خطیب جمعه خیرآباد اضافه کرد: آینده نظام در دستان همین دانش آموزان امروز است که معلمان وظیفه تعلیم و تربیت آنان را بر عهده دارند معلمان می‌توانند با سعی و تلاش خود آینده نظام را بیمه کنند از طرف دیگر معلمان می‌توانند در جهاد تبیین و تقویت باورهای دینی نقش بسزایی داشته باشند.

طزری افزود: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از شکست در اغتشاشات پاییز سال گذشته و عدم موفقیت در منزوی کردن جمهوری اسلامی و شکست ائتلاف کشورهای عربی علیه کشور عزیزمان و چالش‌های به وجود آمده در داخل سرزمین‌های اشغالی تصمیم گرفته است تا از شمال کشور علیه کشورمان دسیسه کند لذا سفارت خود در عشق آباد ترکمنستان را افتتاح کرد، فاصله عشق آباد تا مرزهای جمهوری اسلامی ۲۵ کیلومتر است، این رژیم قصد دارد از این طریق جاسوسی و مشکلاتی را برای کشورمان به وجود آورد اما این نکته را باید بداند که سرنوشت پایگاه‌های جاسوسی و سفارت در نزدیکی جمهوری اسلامی، سرنوشتی بهتر از پایگاه‌های آمریکا در منطقه نخواهد داشت.

وی گفت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر امسال ملت و مسؤولان را به حفظ وحدت موجود فرا خواندند و فرمودند دشمن وحدت مردم با مسؤولان، وحدت مردم با مردم و وحدت مسئولان و قوای سه گانه با یکدیگر را نشانه گرفته است.

امام جمعه خیرآباد در پایان عنوان کرد: آنچه ایجاد قدرت و بازدارندگی می‌کند وحدت آحاد جامعه است و دشمن قصد دارد به طرق مختلف این وحدت را بر هم زند گاهی از طریق قومیت، احزاب سیاسی، سلایق مختلف، شیعه و سنی کردن جامعه، لذا همه باید متوجه باشند هر عملی که باعث بر هم زدن وحدت در جامعه شود بازی در زمین دشمن است.

کد خبر 5765609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha