۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲

دربانی خبر داد

برخورد با تاکسی‌های غیرفعال پایتخت؛ از فردا

برخورد با تاکسی‌های غیرفعال پایتخت؛ از فردا

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران از اجرای طرح برخورد با تاکسی‌های غیرفعال تهران از فردا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران؛ مهدی دربانی در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از اجرای طرح برخورد با تاکسی‌های غیرفعال از ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بر این اساس با تمامی تاکسیرانان غیر فعال و فاقد پروانه هوشمند تاکسیرانی معتبر، برخورد خواهد شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل اجرایی در دو مرحله با تاکسیرانان متخلف برخورد خواهد شد. ابتدا مجوز طرح ترافیک تاکسی متخلف ابطال و سپس کارت سوخت این دسته از خودروها قطع خواهد شد.

معاون نظارت و امور مناطق تاکسیرانی با اشاره به سو استفاده برخی افراد سودجو از مزایای خودروی تاکسی خاطرنشان کرد: این تعداد از تاکسی‌ها در چرخه حمل و نقل حضور ندارند و برخی از سهمیه سوخت و مجوز ورود به طرح ترافیک آن استفاده می‌کنند که قطعاً با این دسته از تاکسی‌ها برخورد جدی خواهد شد.

طرح برخورد با تاکسی‌های غیرفعال تهران از فردا یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر 5766654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رحمان IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      با سلام بهتر نیست سایتی را برای همین منظور معرفی نمایند تا تاکسی های غیر فعال توسط مردم نیز معرفی شود. متاسفانه خیلی از تاکسی ها در اداره ها و شرکت های خصوصی بدون اینکه خدماتی به مردم عادی بدهند در اختیار مراکز مذکور هستند.
      • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
        0 0
        آفرین میخواستم همین مطلب را بنویسم.
      • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
        3 1
        برخی کسبه با تاکسی سر کار آمده، در پارکینگ پاساژها پارک می کنند و شب با همان تاکسی به منزل می روند. برخی کارمندان ادارات با تاکسی سر کار آمده و در پارکینگ اداره پارک کرده و شب با آن می روند. بساز و بفروش هایی هستند که تاکسی شخصی زیر پایشان است!