۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱

معاون فرماندار شمیرانات:

هفته فرهنگی شمیرانات از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود

هفته فرهنگی شمیرانات از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود

شمیرانات- معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات از برگزاری هفته فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز ورود امام راحل به جماران این مراسم برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مبارکی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) از برگزاری هفته فرهنگی شمیرانات خبر داد و اظهار داشت: این مراسم از بیست و یکم الی ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به جماران در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۸ و با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرستان و تقویت همبستگی و نشاط اجتماعی در اقشار و اقوام مختلف برگزار خواهد شد.

مبارکی بر لزوم مشارکت مردمی و استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و گروه‌های فعال مردمی در برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: تمامی ادارات بایستی طی این هفته نقش‌آفرینی داشته باشند و اجرای برنامه محدود به نهادهای فرهنگی نباشد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات بر ضرورت نگاه تخصصی و حرفه‌ای در طراحی اجرای برنامه‌ها، مناسب‌سازی برنامه‌ها متناسب با گروه‌های مختلف، تاکید بر تحکیم وحدت ملی، قومی و محلی، احیای سنت‌های محلی شهرستان و پوشش حداکثری مناطق و محلات مختلف شهرستان در اجرای برنامه‌ها نیز تاکید کرد.

گفتنی است که طی این جلسه اعضای ستاد اجرایی هفته فرهنگی ضمن اعلام برنامه‌های پیشنهادی خود، مکلف به گزارش رسمی آن‌ها طی ۲۴ ساعت آینده به منظور تهیه تقویم نهایی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات شدند.

کد خبر 5766695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha