۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

جاده یاسوج- شهرضا استاندارد نیست/ضرورت دوطرفه شدن مسیر

جاده یاسوج- شهرضا استاندارد نیست/ضرورت دوطرفه شدن مسیر

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده یاسوج- شهرضا جاده استانداردی نیست، پرخطر بوده و تصادفات بسیاری در آن رخ می‌دهد و نقاط حادثه خیز آن باید دوطرفه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور در یاسوج افزود: یکی دیگر از مشکلات استان این است که با وجود ساخت سدها، آب‌ها برای استان‌های دیگر است و بخش زیادی از آب سد تنگ سرخ برای استان فارس، سد چم شیر برای خوزستان و سد کوثر مربوط به استان‌های جنوبی است.

وی با بیان اینکه همچنین باید موضوع راه آهن استان نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، گفت: دولت برای اجرای راه‌آهن در این استان باید پای کار باشد.

حسینی همچنین با اشاره به لزوم سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ اقتصادی در استان گفت: چرا نباید هلدینگ‌ها در طرح‌های این استان حضور داشته باشند، به تنهایی نمی‌توان طرح‌ها را عملیاتی کرد، اگر توانی پشت آنها نباشد نمی‌توان کاری انجام داد.

وی با بیان اینکه مردم استان در مشارکت‌های سیاسی با حضور چشمگیر خود همیشه در جایگاه برتر قرار داشته‌اند و مردم نسبت به نظام غیرت و تعهد دارند، گفت: مردم استان در تمام صحنه‌های انقلاب پابه‌پای این نظام بودند و نسبت به جمعیت، بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند اما با این حال در استان همچنان مشکلات زیادی وجود دارد و مردم انتظار رفع مشکلات و توجه ویژه دارند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۱۰ درصد روان آب‌های کشور در کهگیلویه و بویراحمد است و باید مردم از ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد بهره‌مند شوند و این حق را به مردم داد که مطالبه گر استفاده از این روان آب‌ها باشند.

وی افزود: احداث این سدها جای خوشحالی دارد که مردم کشور می‌توانند از این روان‌آب‌ها استفاده کنند، ولی استان‌های دیگر بهره بیشتری از سدهای احداث شده در کهگیلویه و بویراحمد را می‌برند و مردم تقاضای استفاده از این منابع آبی را دارند.

کد خبر 5767667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha