۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۵

فرماندار کامیاران:

توسعه گردشگری ورزشی از برنامه های اولویت دار کامیاران است

توسعه گردشگری ورزشی از برنامه های اولویت دار کامیاران است

کامیاران-فرماندار کامیاران گفت: این شهرستان از قطب های گردشگری طبیعی و مذهبی است و با برنامه ریزی انجام شده سعی داریم در بعد ورزشی هم به قطب اصلی استان تبدیل شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان شافعی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات کشوری قایقرانی آب‌های خروشان با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالای تفریحی و گردشگری در روستای «پالنگان» اظهار داشت: ورزش و برگزاری رویدادهای ورزشی یکی از راه‌های مناسب برای معرفی این پتانسیل‌ها به مردم کشورمان است.

وی با بیان اینکه کامیاران کارنامه قابل قبولی در زمینه میزبانی مسابقات دو کوهستان از خود ارائه داد، افزود: برگزاری رویدادهای ورزشی در روستای «پالنگان» بازتاب مثبتی در راستای معرفی این منطقه به گردشگران خواهد داشت.

شافعی اظهار داشت: رویکرد مسئولین استانی و شهرستانی در مورد روستای «پالنگان» به عنوان یکی از مناطق جذب توریسم، توسعه بُعد گردشگری در این منطقه است.

وی همکاری و تعامل ادارات و نهادهای مختلف دولتی و مردم منطقه را در راستای هرچه مناسب‌تر برگزار کردن این رویداد ورزشی مهم دانست و گفت: باید از ظرفیت تمامی نهادهای مختلف برای یک میزبانی خوب بهره ببریم.

«طاهر باوانی» نماینده هیئت قایقرانی استان نیز در این جلسه به بیان مهمترین مباحث و مسائل تخصصی در برگزاری این مسابقات به میزبانی منطقه «پالنگان» در شهرستان کامیاران پرداخت.

وی اعلام کرد: رقابت‌های قایقرانی آب‌های خروشان قهرمانی آقایان و بانوان کشور در ماده‌های «رفتینگ» و «کایاک» طی روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کردستان و در روستای «پالنگان» از توابع شهرستان کامیاران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5768721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha