۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

سپاه از استوانه‌های محکم نظام اسلامی و انقلاب است

 سپاه از استوانه‌های محکم نظام اسلامی و انقلاب است

ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که سپاه از استوانه های محکم نظام اسلامی به شمار می رود، گفت: سپاه همواره ولایتمداری خود را اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام جعفر رعایتی شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: خداوند متعال عالمان بزرگ را عامل قرارداد و عالمانی موفق بودند که در همه عرصه‌ها عمل کرده اند و سپاه نیز به عنوان سرباز ولایت از اندیشه های عالمانی نظیر شهید مطهری برای تقویت بنیه معنوی خود بهره گرفته است.

وی با اظهار اینکه معنویت بنیان و اساس سپاه به شمار می‌رود، تصریح کرد: برای تقویت بنیه اعتقادی خانواده‌ها کلاس‌های عقیدتی سیاسی در سراسر استان برگزار شده است.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه امسال بناست کاروان‌های بصیرتی کربلا راه اندازی شود و خانواده‌های پاسداران به کربلا و نجف اعزام شوند، به نقش سپاه به عنوان استوانه های محکم در جای جای این انقلاب و کشور اشاره کرد و یادآور شد: سپاه همواره با تجدید پیمان با ولایت ولایتمداری خود را اثبات کرده است.

اجرای برنامه های بصیرتی و مهارت افزایی

حجت الاسلام نیکنام مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا نیز سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری را تبریک و تسلیت گفت و افزود: تمام چشم امید نظام و انقلاب و نظام و رهبری به سپاه بوده و هست.

وی با بیان اینکه سپاه انتظارات مقام معظم رهبری و نظام اسلامی را برآورده کرده است، افزود: نیروی انسانی زمانی به منویات توجه می‌کند که از بنیه اعتقادی و معنوی بالایی برخوردار باشد و در سپاه پاسداران با تدابیر صورت گرفته نسبت به رشد اعتقادی و معرفتی کارکنان اقدام و تلاش شده است.

حجت الاسلام نیکنام یادآور شد: در سپاه کربلا نیز برنامه‌های عقیدتی و معرفتی زیادی تاکنون اجرا شده است و اثرگذاری برنامه‌های سپاه بالاست.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در تمامی رده‌ها کلاس‌های عقیدتی و بصیرت افزایی دینی برگزار شده است، افزود: هر روز برنامه‌هایی را در راستای بصیرت افزایی دینی و عقیدتی با حضور استادان برجسته در سپاه برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های دوره‌های تربیتی و تعالی مشهد و قم را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: خوشبختانه کمترین تخلفات را در بین سربازان و کارکنان در سپاه شاهد هستیم و در بخش مهارت آموزی سربازان و آموزش‌های قرآنی آنها نیز اتفاقات خوبی اتفاق افتاده است.

کد خبر 5769733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha