۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵

فرماندار ویژه ری:

تقویت کمی و کیفی آموزش و پرورش در شهرری از ضروریات است

تقویت کمی و کیفی آموزش و پرورش در شهرری از ضروریات است

ری- فرماندار ویژه شهرری گفت: تقویت کمی و کیفی آموزش و پرورش در شهرری از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید زمانی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از معلمان شهرری که در دبیرستان دخترانه فرزانگان حضرت زینب (س) برگزار شد اظهار داشت: وظیفه مجموعه مدیریتی شهرری کمک به بهبود حوزه آموزش و پرورش و حمایت از نخبگان است که در همین راستا کانون نخبگان شهرستان ری نیز راه اندازی و فعال شده است.

وی شرط لازم برای توسعه هر کشوری را توجه به آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: باید از دوران ابتدایی به پرورش دانش آموزان و هدایت آنان در مسیر درست پیشرفت و توسعه کشور توجه داشت تا همانگونه که حضرت امام (ره) فرموده اند «امید من به شما دبستانی هاست»، به این مقطع توجه ویژه ای داشته باشیم.

زمانی عنوان داشت: توجه به آموزش و پرورش دانش آموزان از مقطع ابتدایی، یعنی اهمیت دادن به انسان سازی برای تضمین امنیت و پیشرفت کامل کشور در آینده و این همان نکته‌ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب به آن تاکید داشته اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: هدف و وظیفه مدیریت شهرری نیز کمک به حوزه آموزش و پژوهش چه در شورای آموزش و چه در بخش زیر ساخت‌ها است و هیچ اولویتی بالاتر از تقویت کمی و کیفی بخش آموزش و پرورش نیست.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه مسئولیت تربیت چنین انسان‌هایی بر دوش معلمان است، گفت: در برابر جایگاه و شأن معلمان به هر میزان که تواضع و فروتنی کنیم، کم است و باید به اهمیت نقش آنان در ساخت آینده کشور توجه ویژه داشت.

کد خبر 5769742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha