۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

یادواره شهدای مدافع حرم گیلان برگزار می شود

یادواره شهدای مدافع حرم گیلان برگزار می شود

رشت- فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و سردار شهید «محمدعلی حق بین» در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز دولتی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم گیلان و سردار شهید محمد علی حق بین در ستاد فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان ضمن بیان خاطراتی از شهدای مدافع حرم استان بویژه سردار محمد علی حق بین اظهار کرد: لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در جبهه مقاومت از بهترین یگان‌های عمل کننده در دفاع از حرم و مقابله با گروه‌های تکفیری بود که بیش از ۱۰ مرحله اعزام گروهی و به نسبت جمعیت بعد از تهران در رده دوم کشور قرار دارد.

وی به سخنان حاج قاسم سلیمانی در جمع فاتحان نبل الزهرا لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان اشاره کرد و افزود: شکستن قلعه خیبر که حاج قاسم از آن یاد کرد جز با اخلاص و کار برای رضای خدا امکان نداشت.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان اضافه کرد: احساس قلبی من این است که محور مقاومت را با نام حاج قاسم عزیز و شهدای مدافع حرم گیلان را با نام سردار حق بین بزرگوار می‌شناسند.

وی ادامه داد: اگر ما در راستای بزرگداشت این شهدا قدمی بر داریم در واقع برای خودمان قدم بر داشتیم تا شهدا دستمان را بگیرند و مطمئن باشیم خود شهدای ما در مراسم و یادواره‌ها حضور دارند و برکت حضور آنها را می‌توان مشاهده کرد.

سردار دولتی با تاکید به برگزاری مراسمی باشکوه برای شهدای مدافع حرم گیلان تصریح کرد: سردار محمد علی حق بین و شهدای مدافع حرم بر گردن همه ما حق دارند، رشادت‌های سردار عزیز در جبهه مقاومت و بوسه سردار سلیمانی بر پیشانی ایشان جلوی چشم ماست و همه ما باید در تبیین این رشادت‌ها و اخلاص در جامعه مان بکوشیم.

سریال فرمانده جوان جبهه مقاومت امسال رونمایی می‌شود

«سرهنگ غلامرضا ملک علی پور» رئیس کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان در ادامه این جلسه به برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش از برگزاری کنگره ۴ مراسم ویژه با عنوان شهدای دانشجو، شهدای کارمند، شهدای مداح و تبلیغات جنگ و شهدای مدافع حرم گیلان در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی افزود: در ویژه مراسم شهدای مدافع حرم استان گیلان از کتاب شهدای مدافع حرم گیلان و ساخت سریال فرمانده جوان جبهه مقاومت شهید مرتضی حسین پور شلمانی با حضور فرماندهان جبهه مقاومت رونمایی می‌شود.

کد خبر 5770072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha